Forum

Kuinka usein tunnet...

Kuinka usein tunnette 'suuremman' ohjauksen?  

RSS

Myytinkertojat
(@myytinkertojat)
Osaaja Admin
04/09/2018 6:02 pm  

Mietiskelin tässä yksinkertaista asiaa, jopa täysin arkista. Kuinka usein tunnen jonkin 'voiman' kertovan minulle mitä minun oikeasti kannattaisi tehdä. Tulin siihen tulokseen, että todella usein. Sitä tapahtuu jopa niin usein, että laiminlyön tuon tunteen ja jatkan usein vain pääni seinään lyömistä.

Hetkiä joina tiedän mitä pitäisi tehdä mutta jostain kumman syystä valitsen toisin koska 'oletan' sen toimivan paremmin vain huomatakseni, että tuo alkuperäinen tunne olisi saanut aikaan paremman tuloksen.

Mielestäni tuo on intuitiota ja kaikkea sitä mitä siihen liittyy. Mutta kertokaa minulle seuraava. Mikäli väitän, että olen täysin järjissäni ja ymmärrän asioita, jopa etsin välillä helpointa keinoa selviytyä tilanteista, niin mikä saa minut taistelemaan tuota tunnetta vastaan, vaikka jopa sisäistäisin sen tärkeyden. Omituista.

Eliphaz Fimk
(@eliphaz)
Tulokas Registered
13/09/2018 3:27 pm  

mikä saa minut taistelemaan tuota tunnetta vastaan

Kinkkiseltä vaikuttava kysymys äkkiseltään. Vastauskandidaatti paljastui kuitenkin nopeasti;

Suuri harhaanjohtaja tietenkin. Vanha vihtahousu eli entropian universaali arkkityyppi. Negatiivisella (ja maailmassamme totaalisen olennaisella) polariteetilla on monta nimeä!  ?  

ReplyQuote
Myytinkertojat
(@myytinkertojat)
Osaaja Admin
13/09/2018 3:55 pm  

No sepä taitaa olla juurikin se! On vain yllättävää kuinka suuri mahti kaverilla on välillä niin selkeän tuntuisissa tilanteissa.

Uskon tosin, että tässä tietotäyteisessä myllerryksessä meille jää vähemmän aikaa 'kuunnella' joten meditaation kautta, tai edes päivittäisen rauhoittumisen kautta saattaisi tuo ääni olla turvallisemman kuuloinen ja luotto siihen kovempi. Koska, eihän sitä vähemmän tunnettuun uskalla luottaa.

ReplyQuote
Share:
Siirry työkalupalkkiin

Working

Please Login or Register